Οι επισκέπτες ενδιαφέρονται πάρα πολύ για την καθαριότητα και ειδικότερα μετά την αρχή της πανδημίας. Με τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα αλλά και τα μέτρα πρόληψης που πρέπει όλοι να λαμβάνουν υπόψιν, ο σωστός, επαγγελματικός καθαρισμός airbnb έχει καταστεί ως η νούμερα ένα υποχρέωση των ιδιοκτητών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Διαβάστε περισσότερα...
Για να αντιληφθεί κανείς την σημαντικότητα, αρκεί να γνωρίζει ότι η έλλειψη καθαριότητας είναι ένας από τους κορυφαίους λόγους που οι επισκέπτες αφήνουν αρνητική κριτική και αισθάνονται δυσφορία κατά την παραμονή τους, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μη ευχάριστες εμπειρίες. Από την άλλη, ένας πεντακάθαρος χώρος μπορεί να οδηγήσει σε θετικές κριτικές, αποδίδοντας τον χαρακτηρισμό της “άψογης καθαριότητας” στο ακίνητο. Άρα, γίνεται σαφές σε 3 προτάσεις πόσο σημαντικός είναι ο καθαρισμός Airbnb. Μπορεί στην καθημερινότητα μιας οικογένειας να μην ενοχλεί λίγη σκόνη εδώ και εκεί, αλλά ενοχλεί τους επισκέπτες και θα ενημερώσουν την υπόλοιπη κοινότητα γι’ αυτό στην κριτική τους. Ο καθαρισμός airbnb για τους επισκέπτες απαιτεί πολύ περισσότερη προσοχή, σχολαστικότητα και λεπτομέρεια σε σχέση με τον τυπικό καθαρισμό για ιδιωτική χρήση.
Παράλληλα, τα πιο σημαντικά δωμάτια που πρέπει να δώσει κανείς έμφαση είναι τα υπνοδωμάτια και το μπάνιο. Ορισμένα αντικείμενα, όπως οι πετσέτες, τα σεντόνια, τα δάπεδα και οι τουαλέτες, είναι ιδιαίτερα σημαντικά για κάθε επισκέπτη. Κανείς δεν θέλει να νιώθει ότι ο χώρος του ντους ή το υπνοδωμάτιο δεν είναι σωστά καθαρισμένα. Επίσης τίποτα δεν απογοητεύει περισσότερο τους επισκέπτες από το να βρίσκουν τρίχες άλλων ατόμων στο ακίνητο και για αυτό το λόγο καλό είναι να δοθεί μεγάλη προσοχή σε αυτό. Παράλληλα, όσα πιο πολλά αντικείμενα είναι εκτεθειμένα τόση μεγαλύτερη η συσσώρευση σκόνης αλλά και ο χρόνος για καθαρισμό.
Έτσι η NOMAS, πριν και μετά από κάθε κράτηση ελέγχει λεπτομερώς το χώρο. Επιπρόσθετα, προκειμένου να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία η NOMAS ελέγχει δεν υπάρχουν γενικές βλάβες και ο χώρος είναι σας πεντακάθαρος και εφοδιασμένος με όλα τα αναλώσιμα που θα χρειαστούν οι επισκέπτες. Σε περίπτωση που εντοπισθούν ζημιές που προκλήθηκαν από τους επισκέπτες κατά την παραμονή τους, ξεκινάει άμεσα η διαδικασία αποζημίωσης. Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσεις θετικές εντυπώσεις είναι να αισθανθεί ο επισκέπτης ότι το περιβάλλον είναι προσεγμένο και καθαρό.
Δείτε λιγότερα...