Η τιμολογιακή πολιτική εν γένει αλλά και ειδικότερα στον τουριστικό κλάδο, που υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, αποτελεί πρωταρχικής σπουδαιότητας διαδικασία για την επίτευξη των στόχων ενός καταλύματος, επηρεάζοντας άμεσα τη θέση του στην αγορά, τη σχέση του με τους δυνητικούς επισκέπτες, τη δύναμη του σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές καθώς επίσης και την κερδοφορία του.
Διαβάστε περισσότερα...
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς, πόση σημαντική είναι η διαδικασία και ο ορισμός μιας αποτελεσματικής τιμολόγησης η οποία θα είναι υπό συνεχή επιτήρηση για να προσαρμόζεται άμεσα όπου και εφόσον χρειάζεται στις αλλαγές που ασκούνται από το εξωτερικό περιβάλλον. Οι δυνητικοί επισκέπτες, πριν κάνουν το αίτημα και την ολοκλήρωση κράτησης, εκτελούν μακρά και αναλυτική σύγκριση των προσφερόμενων ακινήτων και τις τιμές αυτών, ώστε να επιλέξουν την βέλτιστη για αυτούς επιλογή. Ο συνδυασμός της τιμής με τις παρεχόμενες ανέσεις που προσφέρει το ακίνητο είναι ο καταλύτης για την τελική απόφαση ολοκλήρωσης της κράτησης.
Συνεπώς, η τιμολογιακή πολιτική, όσο και αν απλή μπορεί να φαντάζει σε κάποιον, γιατί πρακτικά είναι το κόστος – τίμημα για κάθε βράδυ, είναι μία σύνθετη διαδικασία που αυτή εξαρτάται όλη η βιωσιμότητα και η αποδοτικότητα του ακινήτου κάθε χρονιά. Είναι πολύ χρήσιμο να υπάρχει εξ αρχής ένα ξεκάθαρο πλάνο και στόχοι σε ετήσια επίπεδο αλλά και σε επίπεδο τριών χρόνων ώστε ο ιδιοκτήτης να γνωρίζει την «θέση» του στην αγορά έναντι των ανταγωνιστών. Ο βέλτιστος συνδυασμός τιμής και παρεχόμενων υπηρεσιών θα έρθει μέσα από συνεχή παρακολούθηση της αγοράς, προσαρμογές τιμής εφόσον απαιτείται, δημιουργία εκπτωτικών ενεργειών εφόσον απαιτείται αλλά και παρατήρηση του ανταγωνισμού.
Δείτε λιγότερα...